ponedeljek, 2. julij 2012

Doom metal za telebane: uvodna lekcija

Kdor me dobro pozna, ve, da je poslušanje glasbe eden mojih najljubših hobijev, če ne celo najljubši hobi. Vsekakor mi vzame največ časa. Poslušam več različnih zvrsti, a najljubša mi je nedvomno doom metal. Če me nekdo vpraša, kaj poslušam, največkrat odgovorim: "Doom Metal". Večkrat ugotavljam, da večini  besedna zveza ne pomeni nič. Ugotavljam, da tudi ljudje, ki poslušajo metal, večkrat ne vedo, kaj sploh je doom metal. Prav zato sem se odločil, da bom napisal serijo člankov "Doom metal za telebane". V seriji bom poskušal odgovoriti na vprašanja,  kaj je doom metal, katere so podzvrsti doom metala, kakšna je njegova zgodovina in podobno. Nekaj besed bom  namenil stereotipom, kateri mečejo slabo luč na to zvrst. 
PS: V kolikor bi kdo rad kaj vprašal v zvezi z doom metalom, naj napiše komentar in poskrbel bom za odgovor.

Ni komentarjev:

Objavite komentar